Postup pre reklamáciu a vrátenie tovaru
Ako postupovať pri reklamácii?
1. Reklamácia v autorizovanom servise 
- Pre vybavenie reklamácie v autorizovanom servise je potrebný doklad o kúpe výrobku. Niektoré servisné strediská môžu požadovať potvrdený záručný list. Dodací list je vždy súčasťou balíka.
- Zoznam autorizovaných servisov nájdete na -> tomto odkaze
2. Reklamácia na prevádzke Hacom.sk
- S reklamovaným tovarom je potrebné priniesť doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.
3. Reklamácia zaslaná prostredníctvom kuriéra
-
Je potrebné vyplniť -> Formulár na vytknutie vady - K reklamovanému tovaru pribaliť vyplnený reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe.
- Reklamáciu zasielajte ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielku! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
- Tovar zabaľte a zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
-
Stav vašej reklamácie si môžete overiť mailom na adrese reklamacie@hacom.sk
Informácie o prijatí a vybavení reklamácie vám budú zaslané e-mailom.
Vybavené reklamácie zasielame prostredníctvom Packety do najblížšieho výdajného miesta vo vašom okolí.
Ako postupovať pri vráteni tovaru?
- Tovar môže vrátiť iba koncový zákazník v zmysle VOP. Za koncového zákazníka sa nepovažuje organizácia, fyzická alebo právnická osob, ktorá tovar zakúpila na IČO.
- Je potrebné vyplniť -> Odstúpenie od zmluvy
- Tovar je potrebné vrátiť v kompletnom balení vrátane celého príslušenstva a výplne balenia.
- Zasielaný tovar zabaľte s vyplneným Odstúpením od zmluvy a kópiou dokladu o zakúpení.
- Zásielku je potrebné zaslať ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielku! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
- Tovar zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
V prípade, ak kupujúci vráti po odstúpení od zmluvy obchodníkovi tovar, ktorý je používaný nad rámec zákona, je kupujúci povinný uhradiť obchodníkovi náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu. Preto prosím podľa možnosti eliminujte vznik takýchto nákladov tým, že vrátený tovar bude v pôvodnom stave, t. j.:
- Tovar bude mať pri vrátení ochranné fólie
- Tovar nebude poškodený
- Tovar bude vrátený spolu so všetkým príslušenstvom vrátane celej dokumentácie (napr. návodov na použitie a zapojenie)
- Tovar nebude vykazovať známky iného používania ako je nevyhnutné na jeho vyskúšanie
- Tovar bude odhlásený zo všetkých cloudov
- Tovar bude vyrestovaný do výrobných nastavení.
Bližšie informácie k Obchodným podmienkam HACOM E-shop vo formáte PDF -> VOP HACOM E-shop
