Postup pre reklamáciu a vrátenie tovaru

Ako postupovať pri reklamácii?

 

Reklamácia v autorizovanom servise

Najrýchlejšie spôsobom riešenie reklamáciám je kontaktovať priamo autorizovaný servis danej značky.

Pre vybavenie reklamácie  budeme potrebovať doklad o kupé výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať potvrdený záručný list, ak bol vydaný daňový značkou. Záručný list vám vyplníme a potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry na náš zákaznícky servis Hacom.sk, Bytčianska 385/20, 010 03 Žilina. Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.

 

Reklamácia na predajni HACOM

S reklamáciu výrobku vám radi pomôžeme  v našej predajni Hacom.sk v Žiline.

• Prineste, prosím, výrobok do našej predajne spolu s dokladom o kupé výrobku, ktorý zároveň slúžte ako záručný list. V tomto prípade je to buď faktúra alebo bloček.

• Na predajni spolu s vami spíšeme reklamáciu k danému výrobku.

• Následne vykonáme  zakladu diagnostiku problemu a produkt zašleme do autorizovaného servisného strediska, ktoré má na vyjadreniami 30 dní.

• O spôsob vybavením reklamáciám vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

Podrobnejšie informácie ohľadom reklamáciám nájdu v obchodných podmienkach.

 

Reklamácia kuriérom

Výrobok môže poslať priamo na reklamačné oddelenie Hacom.sk, kde radi Vašu reklamáciám vybavíme.

• Stačí vyplniť reklamačný protokol.
• Do kolónky Podrobný popis vady, prosím, čo najpresnejšie popíšte závady ako sa chyba prejavuje.
• Výrobok poriadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil.
• Pribaľte reklamačný protokol a doklad o kupé výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
• Výrobok pošlite na adresu Hacom.sk, Bytčianska 385/20, 010 03 Žilina.
• O stave vašej reklamáciám sa môžem informovať bud emailovo reklamacie@hacom.sk alebo telefonický 0948979979, kde Vám ochotne poradíme.
 reklamáciám zasielajte priamo na adresu pobočky Hacom.sk kuriérom, nie ako poštovú zásielku (list) aby nenastalo problém s preberaním zásielky

Vrátenie tovaru
Ak nastala situáciám kedy nie ste s objednaným tovarom spokojní, poprípade tovar nesplní Vaše očakávania alebo nastal nejaký iný dôvod, pre ktorý chcete 
tovar vrátiť postup vrátenie je nasledovný.
• Tovar, ktorý chce vrátiť je potrebné poslať k nám do 14 dní odo dňa, kedy ste zásielku prebral spolu s vypísaním Odstúpením.
• Prosíme Vás, vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu behom prepravy.
• Tovar nám pošlite naspäť nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí (Vrátane dokumentácia a príslušenstvo).
• Tovar nám môže poslať buď kuriérom alebo zásielkovňou.
• Tovar nám v žiadnom prípade neposielajte na dobierku.