Postup pre reklamáciu a vrátenie tovaru

Ako postupovať pri reklamácii?

1. Reklamácia v autorizovanom servise

Najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie je kontaktovať priamo autorizovaný servis danej značky.

Pre vybavenie reklamácie v autorizovnom servise budete potrebovať doklad o kupé výrobku, faktúru. Niektoré servisné strediská môžu požadovať potvrdený záručný list. Na požiadanie vám záručný vyplníme a potvrdíme. K žiadosti je nám potrebné zaslať kópiu faktúry na mail reklamácie@hacom.sk alebo poštou na adresu Roman Dolinajec HACOM, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina.

2. Reklamácia na prevádzke Hacom.sk

S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme aj v našej prevádzke Hacom.sk v Žiline.

  • S reklamovaným tovarom je potrebné priniesť doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.
  •  O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

3. Reklamácia zaslaná kuriérom

Tovar môžte poslať aj priamo k nám.

  • Je potrebné vyplniť reklamačný protokol.
  • Do časti Podrobný popis vady uveďte prosím čo najpresnejšie popis závady.
  • K reklamovanému tovaru je potrebné pribaliť riadne vyplnaný reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe.
  • Reklamáciu zasielajte kuriérom pošty, kuriérom packety, DPD alebo SPS. Zasielanie poštovou zásielkou pošty (listová zásielka, doporučený list a pod.) nie je vhodné.
  • Tovar taktiež môžete poslať do výdajného miesta Packeta Hacom.sk ID-4325 . Podmienkou doručenia správne tejto zásielky je zadať telefóne číslo pobočky +421948979979 a email reklamacie@hacom.sk a označiť tovar štítkom REKLÁMACIA TOVARU.
  • Tovar riadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
  • Stav vašej reklamácie môžte preveriť mailom na adrese reklamacie@hacom.sk

 

 

Ako postupovať pri vráteni tovar?
Ak nastala situáciá kedy nie ste s objednaným tovarom spokojní, poprípade tovar nesplní vaše očakávania alebo nastal nejaký iný dôvod pre ktorý chcete tovar vrátiť, 
postup na vrátenie je nasledovný.

 

  • Tovar môže vrátiť iba koncový zákazník v zmysle VOP. Za koncového zákazníka sa nepovažuje organizácia, fyzická alebo právnická osoba ktorá tovar zakúpila na IČO.
  • Tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné poslať k nám v zmysle VOP a vyplnené -> Odstúpenie od zmluvy.
  • Tovar, ktorý chcete vymeniť za iný, je potrebné poslať k nám v zmysle VOP a vyplnený -> reklamačný protokol. Do tohto protokolu je potrebne dolnej časti uviesť za ktorý produkt chcete tovar vymeniť .
  • Zasielaný tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave.
  • Tovar zašlite v pôvodnom stave, ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie a príslušenstva).
  • Tovar nám zasielajte kuriérom Slovenskej pošty, kuriérom packety,kuriérom DPD alebo SPS, nie ako poštovú zásielku pošty (listová zásielka, doporučený list a pod.) .
  • Tovar taktiež môžete poslať do výdajného miesta Packeta Hacom.sk ID-4325 . Podmienkou doručenia správne tejto zásielky je zadať telefóne číslo pobočky +421948979979 a email reklamacie@hacom.sk a označiť tovar štítkom VRÁTENIE TOVARU.
  • Tovar riadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
  • Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.