Postup pre reklamáciu a vrátenie tovaru
Ako postupovať pri reklamácii?
1. Reklamácia v autorizovanom servise
Najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie je kontaktovať priamo autorizovaný servis danej značky.
Pre vybavenie reklamácie v autorizovnom servise budete potrebovať doklad o kupé výrobku, faktúru. Niektoré servisné strediská môžu požadovať potvrdený záručný list. Na požiadanie vám záručný vyplníme a potvrdíme. K žiadosti je nám potrebné zaslať kópiu faktúry na mail reklamácie@hacom.sk alebo poštou na adresu Roman Dolinajec HACOM, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina.
2. Reklamácia na prevádzke Hacom.sk
S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme aj v našej prevádzke Hacom.sk v Žiline.
- S reklamovaným tovarom je potrebné priniesť doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.
- O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
3. Reklamácia zaslaná kuriérom
Tovar môžte poslať aj priamo k nám.
-
Je potrebné vyplniť tento -> reklamačný protokol!
-
Do časti podrobný popis vady uveďte prosím čo najpresnejšie popis závady.
- K reklamovanému tovaru je potrebné pribaliť riadne vyplnaný reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe.
- Reklamáciu zasielajte ako balík kuriérom Slovenskej pošty, kuriérom packety,kuriérom DPD alebo SPS.Pokiaľ nám tovar posielate poštou neposielajte to ako listová zásielka,doporučený list ale ako balík!
- Tovar riadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
-
Stav vašej reklamácie môžte preveriť mailom na adrese reklamacie@hacom.sk
Ako postupovať pri vráteni tovar?
Ak nastala situáciá kedy nie ste s objednaným tovarom spokojní, poprípade tovar nesplní vaše očakávania alebo nastal nejaký iný dôvod pre ktorý chcete tovar vrátiť,
postup na vrátenie je nasledovný.
- Tovar môže vrátiť iba koncový zákazník v zmysle VOP. Za koncového zákazníka sa nepovažuje organizácia, fyzická alebo právnická osoba ktorá tovar zakúpila na IČO.
- Tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné poslať k nám v zmysle VOP a vyplnené -> Odstúpenie od zmluvy.
- Tovar, ktorý chcete vymeniť za iný, je potrebné poslať k nám v zmysle VOP a vyplnený -> reklamačný protokol. Do tohto protokolu je potrebne dolnej časti uviesť za ktorý produkt chcete tovar vymeniť .
- Zasielaný tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave.
- Tovar zašlite v pôvodnom stave, ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie a príslušenstva).
- Tovar nám zasielajte ako balík kuriérom Slovenskej pošty, kuriérom packety,kuriérom DPD alebo SPS.Pokiaľ nám tovar posielate poštou neposielajte to ako listová zásielka,doporučený list ale ako balík!
- Tovar riadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
- Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
- Reklamacie si nezvážame.
Pokiaľ nám tovar posielate poštou neposielajte to ako doporučený list ale ako balík.